
O lectura importanta pentru angajati, angajatori, lideri, de fapt, pentru oricine doreste sa depaseasca bariera „merge si asa“. Pledoarie pentru excelenta prezinta o imagine cat se poate de clara a impactului pe care un lider il poate avea asupra unei organizatii. Dedicandu‑se celor mai inalte standarde ale profesionalismului si creand un sistem capabil sa le atinga, Horst Schulze, autorul acestei carti, a ajutat mii de oameni sa tinteasca si sa atinga esenta idealului excelentei nealterate. Vei gasi pe fiecare pagina a cartii lectii nascute din experienta lui Schulze, pe care le poti aplica in orice domeniu de activitate. Nu conteaza titlul pe care-l detii sau care este nivelul tau de subordonare pentru a adopta modelul sau care a devenit o deviza, nu doar pentru el insusi, ci pentru toti subordonatii lui dintotdeauna: „Suntem domni si doamne care servesc domni si doamne“. Daca doresti sa fii cel mai bun in domeniul tau, mai bun decat toti competitorii tai, atunci trebuie sa tintesti in mod obligatoriu excelenta.
Horst Shulze este una dintre persoanele care decide pe plan mondial ritmul in industria ospitalitatii. El a activat din 1964 in cadrul hotelurilor Hilton., apoi in cadrul Corporatiei Hyatt. Ulterior a fost recrutat pentru a contribui la formarea unui nou brand in America de Nord: Ritz-Carlton. De-a lungul acestui periplu, el a fost mult apreciat ca vorbitor la diverse conferinte pe tema managementului afacerilor. Schulze si sotia lui, Sheri, sunt parintii a patru fiice si locuiesc in Atlanta.
Număr de pagini: 202
Specificații |
Copertă: Flexibilă |