Informații de livrare

1. Cum plătesc și primesc produsele comandate în sistem ramburs, pe teritoriul României?

Coletele expediate în sistem ramburs se achită direct la curier. În momentul în care curierul vă contactează telefonic pentru a vă aduce coletul la adresa aleasă de dumneavoastră, recepționați coletul și achitați cash curierului suma indicată pe eticheta AWB. Suma achitată curierului va corespunde cu suma comunicată la finalizarea comenzii pe site sau cu suma comunicată telefonic. Excepție fac cazurile în care, în momentul procesării comenzii, unul sau mai multe produse din comandă nu se află în stoc, iar dumneavoastră alegeți totuși trimiterea coletului cu produsele disponibile din comandă. În această situație, costul comenzii va fi recalculate și trecut pe AWB.

Dacă doriți să achitați cu cardul, atunci alegeți la finalizarea comenzii “plata cu cardul”, achitați valoarea comenzi pe site iar coletul va fi expediat fără ramburs.

 

2. Cum plătesc pentru comenzile externe (din Europa)?

Pentru comenzi externe, plata se va face în avans în contul nostru sau prin transfer de bani, însă nu înainte de a vă comunica disponibilitatea produselor comandate și costul de transport. După ce vă comunicăm pe email suma totala de plată, aveți la dispoziție 2 zile lucrătoare ca să ne trimiteți dovada de plată și să putem începe procesarea comenzii. Vă rugăm să nu faceți plata înainte deoarece este necesar să verificăm disponibilitatea produselor comandate și să adăugăm și taxele de transport, în funcție de ce modalitate alegeți. Nu trimitem colete în afara României fără plata în avans.

Modalități de plată: 

  1. Plata prin MoneyGram sau Western Union se va face pe numele Miclea Isahar Corneliu, Cluj Napoca, director Editura Isaharus.
  2. Plata în moneda RON, în contul UniCredit Bank, titular cont Editura Isaharus SRL:    
    • Cont RON: RO95BACX0000002149050000
  3. Plata în moneda EUR sau USD, în contul UniCredit Bank:
    • Cont EUR: RO68BACX0000002149050001
    • Cont USD: RO41BACX0000002149050002

SWIFT:  BACXROBU

După efectuarea plății, vă rugăm să ne trimiteți dovada pe adresa de email: isaharus.ro@gmail.com sau pe Whatsapp/Telegram la numărul de telefon +40740905857. După ce suma achitată pentru comandă este recepționată, coletul va fi expediat prin modalitatea de transport aleasă.

 

3. Cât costă transportul pentru expedițiile pe teritoriul României?

  • 20 lei – taxă fixă standard, prin curier rapid, oriunde în Romania, pentru comenzile cu valoare până în 700 lei. De cele mai multe ori tariful de transport este mai mare de 20 lei, insă diferența va fi suportată de Editura Isaharus ca drept mulțumire pentru faptul că ai ales să fi clientul nostru.
  • 18 lei – taxă fixă, prin curier rapid, oriunde în Romania, pentru comenzile achitate cu cardul pe site la finalizarea comenzi.
  • Gratuit – doar pe teritoriul României, pentru comenzile ce depășesc valoarea de 700 lei. În acest caz transportul va fi suportat integral de Editura Isaharus.
  • Gratuit – dacă alegi să ridici comanda ta de la punctul de lucru din Bistrița (strada Eroilor nr.7 colț cu Cuza Vodă) și o achiți integral cu cardul pe site la finalizarea comenzi. În acest caz, vei fi anunțat în momentul în care ajung produsele în librarie, având la dispoziție 5 zile lucrătoare pentru a ridica comanda.

 

4. Cat costă transportul pentru expedițiile externe în Europa?

  • Tarsin, Atlassib, Romfour, Tabita Tour – cu tarife începând de la 10 EUR – costul de livrare se calculează ulterior, după plasarea comenzi, în funcție de greutatea coletului și se va comunica prin email sau telefonic. Plata integrală se va face după comunicarea costului de transport. Coletele se ridică de pe traseu direct de la șoferi sau de la sediul firmelor de transport. Nu se livrează la adresă. Dacă dorești o rezolvare rapidă a comenzi tale, te rugăm să ne contactezi pe Whatsapp/Telegram la numărul de telefon +40740905857 imediat după plasarea comenzi.
  • GLS Europa – cu tarife începând de la 20 EUR – costul de livrare se calculează ulterior, după plasarea comenzi, în funcție de greutatea coletului, și se va comunica prin email sau telefonic. Plata integrală se va face după comunicarea costului de transport. Coletele se livrează la adresă. Dacă dorești o rezolvare rapidă a comenzi tale, te rugăm să ne contactezi pe Whatsapp/Telegram la numărul de telefon +40740905857 imediat după plasarea comenzi.

Atenție! Valoarea comenzi se achită doar după ce vă sunt comunicate disponibilitatea produselor din comandă și costul de livrare, în funcție de modalitatea de transport aleasă.

 

5.  Care este timpul de procesare și livrare al unei comenzi?                      

Termenul de procesare (pregătire) a unei comenzi pentru livrare este cuprins între 1-7 zile lucrătoare. Coletele expediate pe teritoriul României ajung la destinatar într-un interval de 1-8 zile lucrătoare. Coletele externe ajung la destinatar într-un interval de 5-15 de zile lucrătoare, în funcție de destinație. 

 

ATENȚIE:

  • Editura Isaharus nu își asumă eventualele defecţiuni sau deteriorări ale produselor cauzate în timpul transportului coletelor. Pentru astfel de probleme rugăm să vă adresaţi firmei de curierat care a efectuat transportul produselor.
  • Editura Isaharus nu acceptă retururi pentru cărți, Biblii, baticuri, CD-uri/DVD-uri, papetărie, huse de Biblii, căni, tablouri, decorațiuni, etc. Dacă aveți nelămuriri asupra dimensiunilor sau caracteristicilor unui produs, vă rugăm să ne contactați pentru a obține detalii suplimentare, asigurându-vă că ceea ce comandați este ceea ce vă doriți.
  • Pozele produselor de pe site sunt de prezentare. Pot exista ușoare diferențe sau detalii nesemnificative în realitate.