Informații Livrare

1. Cum platesc si primesc produsele comandate in sistem ramburs ?

Coletele expediate in sistem ramburs se platesc la curier. In momentul in care curierul va aduce coletul la adresa, platiti suma indicata pe AWB. Suma va corespunde cu suma indicata la finalizarea comenzii pe site. Exceptie fac cazurile cand in momentul procesarii comenzii nu avem pe stoc un produs din comanda sau e stoc epuizat de la furnizor si atunci va trimitem coletul cu restul de produse din comanda si implicit suma de ramburs se va recalcula si va fi mai mica.

2. Cum platesc pentru comenzile externe ?

Pentru comenzile externe plata se face in avans in contul nostru BT sau prin transfer de bani insa nu inainte de a va trimite un email cu disponibilitatea produselor comandate si modalitatile de plata cu tarifele lor. Trimitem oriunde in lume prin posta internationala cu preturi incepand de la 20 de euro respective 25 de dolari, preturi care se modifica in functie de greutatea coletului si tara de destinatie sau prin firmele de transport cu preturi incepand de la 10 euro.

Modalitati de plata: 

a) Plata prin  MoneyGram sau Western Union se va face pe numele Miclea Isahar Corneliu, Cluj Napoca.

b) Plata in contul BT, titular cont: Miclea Isahar Corneliu :  

Cont RON: RO31INGB0000999909061317
Cont EUR: RO81BTRL05404201M81716XX
Cont USD: RO87BTRLUSDCRT00M8171601

      SWIFT: BTRLRO22

Dupa efectuarea platii, va rugam sa ne trimiteti dovada de plata pe adresa isaharus.ro@gmail.com, dupa ce avem dovada de plata va trimitem coletul prin modalitatea de transport aleasa si platita.

3.  In cat timp primesc produsele comandate?                      

Coletele interne ajung la destinatar intr-un interval cuprins intre 2 si 7 zile lucratoare. Coletele externe ajung la destinatar in 10-20 de zile lucratoare in functie de destinatie.
 

ATENTIE: Nu ne asumăm eventualele defecţiuni sau deteriorări a produselor care au fost cauzate de transportul coletului. Pentru astfel de probleme vă adresaţi direct firmelor de curierat sau poştei, care a efectuat transportul produselor si cereti despagubiri lor. De la noi toate coletele pleaca in stare perfecta si ambalate corespunzator. Nu acceptam retururi pentru carti, Biblii, baticuri, Cd-uri, papetarie, huse, cani, tablouri, decoratiuni, etc.